[linux] NTP

Pátek Listopad 23 15:50:14 CET 2001

-> ntpd nastavit aby poskytovalo cas pre ine masiny je jednoduche ale este sa
-> mi nepodarilo aby ten server zaroven upravoval cas na lokalnej masine.

ja som s tymto nemal problemy. stacilo mu dat zopar serverov a zacal si
synchronizovat cas. Samozrejme s malym obmedzenim - pri boote je vhodne
zosynchronizovat cas pomocou ntpdate lebo vacsie smeny casu to skratka
odignoruje.

 (R)etry, (A)bort, (C)ancer