[linux] sietovy manazment na Linuxe

riki phobie na host.sk
Pátek Listopad 23 16:21:35 CET 2001

neviem co myslis pristupom k internetu, squid je len
http/ftp/gopher/neviemcoproxy
neriesi ti postu napr co sa da tiez charakterizovat ako "pristup k
internetu":),
ak chces robit takuto kontrolu elegantne na tisice serverov tak
pravdepodobne
mas zoznam tych serverov niekde, zoznam skupin uzivatelov niekde, vzdy sa to
da dostat do
suboru. squid vie citat parametre acliek zo suborov. osobne by som fakt
chcel vidiet ako chces
riesit tisicky servrov a servre ktore su balancovane povedzme na akamai.net
tak aby to bolo efektivne.
osobne som to riesil vhodnou strukturou internej siete a skupinami .
to ci sa ti oplati reorganizovat siet musis vediet ty.