[linux] NTP

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Listopad 23 16:25:06 CET 2001

-> Pretoze mame dial-up konektnutie na internet, pouzil som inu strategiu.

-> Pomocou adjtimex a dlhodobejsieho pozorovania som upravil chod hodin tak,
-> ze bez problemov udrzia cas s chybou nie vacsou ako jedna sekunda po dobu
-> dlhsiu ako jeden mesiac. Na tomto stroji bezi tiez ntpd deamon, ktory sa
-> nesynchronizuje so ziadnym timeservrom, iba poskytuje spravny cas v ramci
-> lokalnej siete. V priemere raz za tyzden pomocu ntpdate rucne
-> zosynchronizujem cas tohoto servra. Podla deterajsich skusenosti sa mi
-> takto dari udrziavat cas s chybou mensou ako 0.25s.

iirc chrony by malo zabezpecovat presne toto ale automaticky. ak pri
pripojeni na net daj demonu vediet ze je online a pri odpojeni zase ze je
offline, mal by automaticky ratat ako bezia hodinky v pocitaci, CMOS aj
casovac. A mal by sa podla toho spravat.
 Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
 in first quarter of year 1901