[linux] Ako obmedzit pristupove prava tak, aby nebolo mozne cd ..?

Rastislav Nedorost nedorost na dflex.sk
Pátek Listopad 23 17:29:23 CET 2001

Vdaka, prva cast sa podarila - pomocou DefaultRoot sa da nastavit pre ProFTP
adresar tak, aby bol zdanlivym rootom. Padla tu zmienka o virtualnych ftp
serveroch.
Ja som sa jej hned chopil a skusil prekonfigurovat ProFTP server na dva
VirtualHost-y.
Neviem sa vsak dostat cez jeden problem - berie mi vzdy iba prvy
VirtualHost.
Ci sa pripojim cez ftp.domena1.sk, alebo cez ftp.domena2.sk, vzdy berie
nastavenia
z prveho virtualneho hosta. Nie je VirtualHost viazany len na rozdielne IP
adresy?
Ma s tym niekto skusenosti? Pozeral som archiv konferencie, ale nenasiel som
tam
o tom zmienku. Dokumentacia na www.proftpd.org o tom tiez vela nehovori,
resp.
nevyjadruje sa jednoznacne.