[linux] mozilla

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pátek Listopad 23 22:19:30 CET 2001

On Fri, Nov 23, 2001 at 01:26:48PM +0100, Marek Podmaka wrote:
> funguje v Mozille javascript? Nove okna to sice otvara, ale ked je
> napr. na stranke document.print, tak to vobec nevykona.
objekt document nema metodu print (aspon podla 1.3 spec co tu mam),
myslis write? to funguje.
> Je to bug alebo zatial to nie je implementovane? (0.9.5)
> Ide to niekomu na 0.9.6? (napr. menu na www.ekonomika.sk)
to, co by malo robit menu na www.ekonomika.sk, sa v mozille da spravit,
takze to maju zrejme zle napisane...

ale inak to s javou nevyzera prave najlepsie -- nefunguju tam veci,
ktore slapali v starom netscape (hlavne layers ma trapia). odporucam
nejaky changelog alebo tak na stranke mozilly.
	judas