[linux] file descriptory

bodo spes na pobox.sk
Neděle Listopad 25 18:33:23 CET 2001

Zdravim.

	V nedelu poobede mi prestal chodit jeden portal. Po chvili som zistil , ze
pricinou bol databazovy server. Na databazovom serveri mi bezi len postgres
7.0 a ssh. Ked som sa pozrel do logu postgresu , tak som tam mal riadky:
postmaster: StreamConnection: accept: Too many open files in system

A naozaj sa mi nedalo skoro nic spustit, lebo stale vyhlasovalo, ze ma malo
filedescriptorov.

cat /proc/sys/fs/file-nr
4096    3948    4096

Lenze co zozralo vsetky filedesc, ako to zistim ?

lsof |wc -l
    325

postgres procesov bezalo asi 35 a lsof ukazal len 325 open files. Ako zistim
ktory procez alebo co zozralo vsetky filedesc ?  Bohuzial na tom serveri mam
jadro 2.2.17 a zvysit /proc/sys/fs/file-max mi nepomohlo. Neviete co s tym
okrem upgrade na 2.4.x jadro ?

Bohdan