[linux] failure notice

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Listopad 26 07:44:46 CET 2001

MAILER-DAEMON na mailhub.nextra.sk wrote:

> Hi. This is the qmail-send program at mailhub.nextra.sk.
> I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the
> following addresses.
> This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
>
> <farkas na ekoinforma.sk>:
> This message is looping: it already has my Delivered-To line. (#5.4.6)
>
> --- Below this line is a copy of the message.
<snip>

Pocuvajte, to len ja dostavam ustavicne taketo hlasky,
alebo aj vy ostatni? Lebo zakazdym, ked niekto posle mail
do konfery, dostanem okrem toho mailu este aj toto
upozornenie od mailer-demona ze akysi pako <farkas na ekoinforma.sk>
ma zacykleny mail ci co. Mailadmin, preco to chodi MNE?
Sakra, uz som takychto hlaseni vymazal aspon 100
tak ak sa s tym neda nic robit, admin (phuture, ci kto
to je) by mal vyhodit tuto adresu z listu. Mam dost starosti
a nepotrebujem aby ma takyto spam z linux na lists.linux.sk
oberal o cas a pasmo a po tyzdni mi to ide uz poriadne
na nervy...

Jarry