[linux] failure notice

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Listopad 26 13:48:51 CET 2001

Matus "fantomas" Uhlar wrote:

> Aha tak to vyzera ze mail sa posle na adresu farkas na ekoinforma.sk,
> tam pride a odtial je resendnuty na farkas na gmet.sk a odtial sa zase
> resendne na farkas na ekoinforma.sk; Skratka a jednoducho dotycny ma
> dva mailboxy forwardnute na seba... navrhujem ho z konfery vykopnut
> kym si to nefixne.

Zvlastne ze si nevsimol, ze za tyzden mu z linux na lists.linux.sk
nic neprislo. No nech si toto poriesi spravca konfery (ci ho vykopne
alebo niekam nakopne to je jeho vec).

> zisti to mailserver nextry a posle dotycny mail naspat na
> linux na lists.linux.sk  odtial to pride zrejme tebe. Preco, netusim.

Taketo maily by mali asi ist iba spravcovi listu, nie do konfery,
alebo teda direkt zrovna mne (to by som rad vedel, preco si ma
majordomo vybral za obet :-)

> Ale ja toto nedostavam

Aj ja by som sa tejto "cti" rad zriekol...
Thnx za info!
		Jarry