[linux] failure notice

Pondělí Listopad 26 14:11:26 CET 2001

Dňa 26. nov 2001 o 13:48, Jarry guru napísal(a):

> Zvlastne ze si nevsimol, ze za tyzden mu z linux na lists.linux.sk
> nic neprislo. No nech si toto poriesi spravca konfery (ci ho vykopne
> alebo niekam nakopne to je jeho vec).

ok, udavacmi udany jednotlivec ma pozastavene zasielanie emailov z
konferencie..

> Taketo maily by mali asi ist iba spravcovi listu, nie do konfery,
> alebo teda direkt zrovna mne (to by som rad vedel, preco si ma
> majordomo vybral za obet :-)

pochybujem, ze podobne maily dostava kazdy, kto je v liste prihlaseny,
ak je to inak, tak predpokladam ze by sa uz niekto ozval, napriklad aj
neobtazujuco ostatnych, pretoze podla striktnej chrakteristiky je aj
toto spam z mailing listu a povodny kritik by mohol byt stihany za
zasielanie nevyziadanych emailov.....

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk