[linux] failure notice

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Listopad 26 15:05:38 CET 2001

Tibor, chcel som ti napisat na tvoj mail ale ked si uz do
mna zarypal na liste, tak aj ja ti este odpoviem verejne:

Tibor Pittich wrote:

> ok, udavacmi udany jednotlivec ma pozastavene zasielanie emailov
     ^^^^^^^^^^
Ak to ma byt vtip, tak mas zvlastny zmysel pre humor.
Verim, ze si to aspon nemyslel doslovne...

> pochybujem, ze podobne maily dostava kazdy, kto je v liste
> prihlaseny,

Mne sa zas nezdalo pravdepodobne, ze by som ich dostaval
iba ja, kedze som (bol) len bezny clen konfery...

> ak je to inak, tak predpokladam ze by sa uz
> niekto ozval, napriklad aj neobtazujuco ostatnych,

No ak chces vediet, tak sa mi aj ozval. Ale ako by asi
mohol vediet, ze ma niekto podobny problem, ak by som
sa ja takto "obtazujuco" nespytal v konfere?

> pretoze
> podla striktnej chrakteristiky je aj toto spam z mailing
> listu a povodny kritik by mohol byt stihany za zasielanie
> nevyziadanych emailov.....

Aha, tak sa vazenemu spravcovi mailing-listu a vsetkym
ostatnym clenom ospravedlnujem, ze som si trufol po tyzdni
spytat sa, ci take maily chodia este niekomu inemu!

<OT>Cakal by som ze ako spravca budes flame-wars skor
    tlmit ako vyvolavat</OT>

Chcel som len vediet, ci je to iba moj problem, alebo
este aj niekoho ineho. Az potom by som ta kontaktoval...

Lucim sa s vami a dufam, ze sa niekedy stretneme na nejakom
liberalnejsom mailing-liste kde admin neplanuje stihat
kritikov ako zasielacov spamu...

Jarry
             <EOF>

Tibor, dufam ze si spokojny. Mas o jedneho spamovaca
na liste menej...