[linux] pomoc pri kompilacii

Ing. Július Fedáš fedas na inmail.sk
Pondělí Listopad 26 15:54:02 CET 2001

Vazeni,

prosim o radu pri kompilacii kernelu. Nie som ziaden profik. Pouzivam MDK 8.1
s kernelom 2.4.8 - standardny kernel po instalacii. Pokusil som sa ho
prekompilovat podla mojej potreby, vsetko prebehlo OK. Z internetu
www.kernel.org som stiahol kernel 2.4.15. No a tu nastal problem.
Moj postup: Z kernelu 2.4.8 som stiahol subor .config do adresara stiahnuteho
kernelu 2.4.15 a pouzil som prikaz make oldconfig. Zatial vsetko OK. Dalsi
postup make dep, make bzImage, no a tu pri kompilacii jadra pocas kompilacie
ako som ju sledoval obcas vybehol riadok, ze adresar usr/src/linux/xxx
neexistuje, ale kompilacia dobehla myslim v poriadku, dalsi prikaz make
modules, make modules_install a tu dalsi problem prikaz make modules_install
skoncil nejakymi chybovymi hlaskami.
Ako som porovnaval adresarove zlozenie jadra z MDK 8.1 a 2.4.15 tak je tam
nejaky rozdiel. Jadro z MDK 8.1 ma nejake adresare navyse. Zatial sa mi
nepodarilo uspesne skompilovat jadro ine ake je v MDK 8.1.
Budem vdacny za kazdu radu. Poprosim ak je mozne rospisat riesenie nejak
podrobnejsie (co konkretne mam urobit), lebo tak ako som spomynal v uvode,
nie som profik, len samouk (pokus-omyl).
Dakujem.

--
  S pozdravom
Ing. Július Fedáš