[linux] mozilla

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pondělí Listopad 26 20:39:47 CET 2001

On Mon, Nov 26, 2001 at 11:07:30AM +0100, Marek Podmaka wrote:

> ekonomika.sk robim ja, ale ten js mam odniekial odkukany a upraveny, lebo
> sa v tom velmi nevyznam.
> Doma som s tym trochu experimentoval a problem je v tom, ze mozilla
> nepozna document.layers (NS4) ani .all (IE4). Ma namiesto toho nejaky iny
> objekt?
ospravedlnujem sa -- najskor som si myslel, ze ide len o klasicky image
swapping, ale vidim, ze su tam prave tie layery. to v mozille nezbehne.
napada ma jedno riesenie cez css2, ale to by zbehlo zase iba v
mozille... zatial nezostava len pockat na poriadne js v mozille.
pripadne, ak sa ti chce, cekovat UA a pre mozillu spravit jednoduchsie
menu.
	judas