[linux] RH71 a nefunkcne icq

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 27 11:02:30 CET 2001

Zdravim,

Mmam problem s ICQ. Skusal som ich niekolko a ziadny nie je schopny
komunikovat. Najprv som si myslel, ze je to firewallom. Nie je.
Druhe podozrenie bolo, ze som si zabudol vypnut vlastny firewall u seba
na masine. Nebolo to ani tym, lebo som vypol vsetky chainy v ipchains,
iptables mi vobec nebezi. Potom som vytiahol z kernelu vsetky moduly,
ktore isli okolo ipchains alebo iptables.
Ako posledna moznost bolo, ze som skusil cez tcpdump pozriet, co sa kam
vysiela. No a tam som skoncil - tcpdump mi ukazal zistenie si DNS
zaznamu pre icq1.mirabilis.com (ak sa nemylim) a odvtedy ani jeden
paket. Neviem, kde by mohol byt problem.
Skusal som to s micq, kxicq a gtkicq - nikde to neslo.
Nestretli ste sa niekto s niecim podobnym?

Diky.

Ico.
--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.