[linux] RH71 a nefunkcne icq

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 27 11:31:10 CET 2001

> ja som nieco pocul, ze icq zmenilo format
> komunikacie a preto si treba na windowsoch napr.
> nainstalovat noveho klienta

Neviem, ci je to presne to, co hladam, lebo mne (podla toho, co som
zistoval) neposiela ziadne pakety. A tomu nerozumiem. On by mal posielat
nejake UDP pakety na server, port 4000. A take nic odo mna nechodi.
A moj problem je v tom, ze nie som schopny zistit, preco odo mna nic
neodide.
Este poznamocka: vsetko osttne mi funguje (mail, web, ftp
(active/passive), dns, ssh.....)

> so starym mi to blblo tak, ze mi jedna sprava
> prisla x krat, po reinstalacii za novy uz nie.

Mne sa neporadilo ani prihlasit.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.