[linux] RH71 a nefunkcne icq

carcass carcass na gmx.net
Úterý Listopad 27 21:19:28 CET 2001

Marcel Telka(marcel na telka.sk)@Tue, Nov 27, 2001 at 12:11:47PM +0100:

> Ano. Je to pravda. Zmenili format. Kvoli tomu su aj teraz problemy
> s ICQ transportom na jabber serveroch. Sprava sa to tak, ze
> niekedy (dost casto) odoslana icq sprava nepride adresatovi.
> Prijem sprav funguje ok.

ICQ tusim preslo na protokol ICQ2000 (znamy aj pod menom OSCAR) - tagze
staci si nastavit klienta aby pouzival OSCAR/ICQ2000 protokol. S tym
starym ICQ sa da bezproblemov pripojit, dostavas spravy, ale ziadne
tvoje spravy neprejdu von.
Z iXovych klientov viem ze minimalne Gaim podporuje aj Oscar (okrem
desiatky dalsich protokolov) - a na 100% to funguje aj s tym "novym"
ICQ.

--

			carcass