[linux] pomoc pri kompilacii

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Listopad 27 02:52:53 CET 2001

                                        Maxim, 02:40:50
                                        27. november 2001 (utorok)
Ahoj!

> Neviem presne kde je problem, ale osobne odporucam pouzit bud
> 2.4.16 alebo 2.4.14, kedze 15 obsahuje zavaznu chybu pri odmountovani.

	No az taka zavazna nie je. Ja mam prave 2.4.15 nabootovane a
takisto mam aj sposob ako z toho vyviaznut relativne bez zranenia. Som
zvedavy, ci to bude fungovat. Take male Linuxove dobrodruzstvo. :)

> Mozno pomoze pouzit namiesto make oldconfig make config alebo make
> menuconfig ...

	V tomto specifickom pripade vsak zrejme nie.

	Vsetko dobre az na urcite detaily. Pred kazdou kompilaciou jadra sa
doporucuje spravit 'make mrproper' - odovodnuje sa to tym, aby si mal
zdrojaky v konzistentnom startovacom stave. Pozor 'make mrproper' odstranuje
okrem ineho aj .config subor, takze si ho nakopiruj napr. do config1 a potom
opat do .config.

	'make oldconfig' je dolezity, tak ako aj tie otazky, ktore Ti
polozi. Ak odpovies vsade N, malo by ist vsetko bez problemov, pretoze
konfiguracia jadra ostane povodna.

	Co sa tyka toho 'make modules_install', mne to koncilo tiez chybou,
pretoze v zdrojakoch je zrejme bug. V subore drivers/block/loop.c je
nezadefinovany odkaz na funkciu deactivate_page().

[~/tmp/install/linux/drivers/block]: cat loop.c | grep deactivate_page
                /* deactivate_page(page); */
        /* deactivate_page(page); */

	Ako vidis, ja som to riesil zakomentovanim, pretoze ma v tej chvili
nic lepsie nenapadlo. :) Vsetko funguje v pohode. Tak ci onak, posli tu
chybu, mozno je ta Tvoja o niecom uplne inom.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Platon SDG                       http://www.platon.sk