[linux] MDK8.1 a supermount

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Listopad 27 23:43:47 CET 2001

                                        Maxim, 23:40:33
                                        27. november 2001 (utorok)
Ahoj!

> No konecne som z MDK 8.0 presiel na 8.1 ale mam jeden problem so
> supermountom v tejto distribucii po nejakych dvoch vymenenych mediach sa
> uz na cd mechaniku neviem dostat zrube sa to s hlaskou segmentation
> fault a aj pri vypinani, ked sa system pokusa odmontovat zariadenia mi
> to vypise asi 3krat Stretol sa s tym niekto?

	Ked sa vypina Mandrake 8.1 tak Ti to akoze vypise 3x Segmentation
fault? Ak ano, tak to je potom ina sila a zrejme to nebude len taky detailny
bug.

	Superount mas v kerneli, alebo ako modul? A vlastny ci z
distribucie? Skus prekompilovat, mozno oni omylom zaradili do distribucie
cosi dost chybne (sudiac podla tych segfaultov).

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org