[linux] MDK8.1 a supermount

Radovan Stas radoone na skmi.science.upjs.sk
Středa Listopad 28 09:55:18 CET 2001

Cafte

V MDK 8.1 supermount v standartnom jadre nefunguje. Tagze odporucam ho
vypnut( supermount -i disable ) alebo nainstalovat nove jadro
(rpmfind.net) od verzie .13 je zase
supermount  experimentalne zapnute.
Este pre vsetkyx Mandrakistov odporucam updatnut devfsd lebo robi
problemy.

Howk ..

RadOOne na skmi.science.upjs.sk
radoone na szm.sk