[linux] Gimp a slovencina

Jozef Megyesi jozo na telematic.sk
Středa Listopad 28 10:35:55 CET 2001

On Wed, Nov 28, 2001 at 09:58:17AM +0100, banik na elanor.sk wrote:
> Mam nainstalovany gimp, ale nejde mi v nom
> zadat slovenske pismena z mekcenom.
> Neviete mi poradit ako ju rozchodit.
> Pouzivam standartnu instalaciu RH7.2. Gimp 1.2.1-7 a XFree 4.1.0-3.
>
>                          Rasto

U mna sa gimp spraval tak, ze ked som vybral font a jeho kodovanie v
dialogovom okne pred tym ako som napisal text tak gimp spadol.
Pomohlo text napisat pred vyberom fontu, aj tak neboli SK pismena
zobrazene v dialogovom okne v poriadku, ale v obrazku boli OK.

PS. V praci pouzivam RH6.2 a gimp 1.2.2 prelozeny zo zdrajakov a tam
    to funguje tak ako ma.