[linux] FUN: Chybove hlasky protokolu HTTP (alebo zien?)

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Středa Listopad 28 11:00:43 CET 2001

Chybove hlasky protokolu HTTP (alebo zien?) :o)

       404 Not Found a jiné hlášky
       ===========================

       400 Bad Request - Aspoň dones kytku, když už něco chceš
       401 Unauthorized - vdaná...
       402 Payment Required - Večeře při svíčkách
       403 Forbidden - Dáš tu ruku pryč!
       404 Not Found - Šla jsem ven s kámoškama
       405 Method Not Allowed - Ne, zezadu ne!
       406 Method Not Acceptable - Měl by byt tvrdší...
       407 Proxy Auth. Required - Musim se zeptat mámy.
       408 Request Timeout - Kruci, víš, jak dlouho už jsi nezavolal?
       409 Conflict - A co je tohle za ženskou
       410 Document Removed - Tak to bude rozvod.
       411 Lenght Required - TOTO ma být ta velká věc?
       412 Precondition Failed - Eh, ty nemáš kondom?
       413 Request Entity Too Large - Tak TOHLE se tam nevejde...
       415 Unsupported Media Type - Ve čtyrech? Nemám zájem.
       500 Internal Server Error - Mam své dny...
       501 Not Implemented - Tak tohle jsem jeste nikdy nedělala...
       502 Bad Gateway - Kruci, je to nejake slané...
       503 Service Unavailable - Bolí mne hlava.
       504 Gateway Timeout - A to jako mělo byt všechno?

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk