[linux] ssh

TomasTudja tomastudja na centrum.sk
Středa Listopad 28 15:01:21 CET 2001

mam mensi problem:
prihlasim sa na system ako uzivatel_1. spustim ssh
nejaky.server_s_mojim_shell_kontom.sk. automaticky ma prihlasi
ako uzivatela uzivatel_1 a rovno to chce password. na tom
servery ma konto aj uzivatel, ktory sa vola uzivatel_1,
samozrejme to teda chce jeho password. ja som tam registrovany
ako uzivatel_2, ale na to sa ssh nepyta. ako dosiahnut, aby sa
ssh spytalo najprv na to, pod akym userid sa ma prihlasit na
server? ono by nebolo problem vytvorit na systeme uzivatela
uzivatel_2 a fachci to - to som btw aj robil, ale chcem sa
prihlasit na iny server s shell kontom a tam som vedeny ako
uzivatel_3. ono ma to vsak automaticky prihlasi ako uzivatel_2.
ako to riesit?

diky moc

tomastudja

K chatovaniu je tu http://www.XChat.sk