[linux] pomoc pri kompilacii

Matus Kelemen matus.kelemen na oracle.com
Středa Listopad 28 16:27:48 CET 2001

Ahoj,

mal som podobne problemy ako Ty. Konkretne mi sice jadro skompiloval ale
potom pri bootovani vypisoval chybove hlasky ...
Co som si povsimol je, ze MDK ma to jadro opatchovane ... Su v nom pridane
este nejake externe featurky. Konkretne to bolo nieco s networkom, ale uz si
nepamatam presne co. Skus si radsej nakonfigurovat vlastne jadro. To
mandrakovske je ajtak prilis vseobecne ...

	Matus