[linux] kompilacia jadra

Jana Stankova janastan na hotmail.com
Středa Listopad 28 18:13:14 CET 2001

Zdravim,

som v linuxe zaciatocnicka. Mam RH 6.2 s jadrom 2.2.16-3.
Ale chcem ho nahradit jadrom 2.2.19
Pri kompilacii som postupovala nasledovne: najprv som si vytvorila boot
diketu stareho jadra. spustila mrproper a potom make config. Toto prebehlo
ok. Ked som zadala make dep zahlasilo chybu. Vystup po zadani prikazu
vyzeral takto:

  gcc -Wall -Wstrict-prototypes -02 -fomit-frame-pointer -o
scripts/mkdep scripts/mkdep.c
  scripts/mkdep.c:23:ctype.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:24:fcntl.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:25:stdio.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:26:stdlib.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:27:string.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:28:unistd.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:30:sys/fcntl.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:31:sys/mman.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:32:sys/stat.h: není suborem ani adresarem
  scripts/mkdep.c:33:sys/types.h: není suborem ani adresarem
  make: *** [scripts/mkdep] Error 1

make clean zbehol, teda nevypisal chybu a make bzImage vypisal to iste ako
make dep.
Neviem co som urobila zle. Poradte mi.

Vdaka                         Jana

/Ak nahodou uz dosiel mail s podobnym uvodom, sorry vypol mi explorer pri
pisani, a neviem ci list odoslal/