[linux] Pozor - Meciar sa vracia

Čtvrtek Listopad 29 12:43:50 CET 2001

-> -> poprve je moratorium a podruhe co to ma spolocne z Linuxom?
->
-> od tohoto debiala som dostal styri maily. tvari sa ako volic na email.cz ale v
-> skutocnosti posiela z IP 217.118.103.2 co je adresny priestor etel.sk
->
-> takychto chujov neznasam este viac ako meciara a napadlo mi ist na truc
-> volit jeho...

uz mam toho viacej:

do etelu som uz poslal ziadost:

podla ripe ide o IP firmy deltaonline.sk ktora ho zdiela s nejakou firmou
dannax.sk. Takze v tomto okamihu jednak informujem nas hotline (u nas to
tiez doslo kope ludi) a zaroven posielam vystrazny mail na dotycne firmy.

(info na dannax.sk, spyros na dannax.sk, admin na dol.sk)

a Vam odporucam urobit to iste ak vas nasral.
 Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
 to take effect. [OK]