[linux] Pozor - Meciar sa vracia

Čtvrtek Listopad 29 14:29:45 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 01:27:44PM +0100, Marek Blasko wrote:
> :) USA je jedno ich sloboda z talibanom este par dni pred utokom
> vyjednaval o uznani!
Hahaha to je dobre.

> aj kopu inich veci a ani novy kabinet v USA nieje moc nakloneni
> otvorenim rieseniam. racej ma MS ved jeho peniaze spolocne z naftarskymi
> pomohli tomuto saskovy na miesto.
Keby si netrepal sprostosti. To ze par senatorov ma vymyte mozgy a velku
papulu neznamena ze parlament/senat/vlada je proti otvorenym rieseniam. IBM by
mohol za linux tiez trocha zalobovat :-)

Hmm a este by som mal asi aj nieco o linuxe povedat nie? Co tak asi... Viete
ze:
- ATIcky uz maju asi mesiac v4l modul (v alfa stadiu) a da sa capturovat? Moj
  duron 650 zvlada realtime divx+ac3.
- ATIcky uz vedia TV-Out (neoficialne) asi 3 mesiace, vdaka mne :-)
- moja skatula (duron 650, softwarove dekodovanie) zvlada prehravat dvdcka na
  televizore so zatazenim CPU len okolo 15%?
- transcode vie robit MOC QUALITNE dvd ripy a aj konvertovat obycajne mpgy do
  divx (pouzivam divx4)
- jeden server ktory spravujem ma 218 dni uptime?
- na upgrade z RH 7.1 na 7.2 netreba fyzicky pristup k pocitacu, spravil som
  jednoducho rsync, povi-oval asi 2 subory, spustil grub-install, tune2fs -j a
  mam aj ext3.

Tak sa teda majte a obcas pouzit mozog nezaskodi :-)

S pozdravom,

                   Disc space - The final frontier.