STOP pliz bolo (Re: [linux] Pozor - Meciar sa vracia)

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Čtvrtek Listopad 29 14:36:04 CET 2001

plz stop this flame

ono ani tak nie je problem ked niekto posle spam...ako skor to ze sa
okolo neho spusti velka zbytocna diskusia

On Thu, Nov 29, 2001 at 02:29:45PM +0100, Peter Surda wrote:
> Hahaha to je dobre.

> naftarskymi
> Keby si netrepal sprostosti. To ze par senatorov ma vymyte mozgy a velku
> papulu neznamena ze parlament/senat/vlada je proti otvorenym rieseniam.
> IBM by
> mohol za linux tiez trocha zalobovat :-)
>
> Hmm a este by som mal asi aj nieco o linuxe povedat nie? Co tak asi...
> Viete
> ze:
> - ATIcky uz maju asi mesiac v4l modul (v alfa stadiu) a da sa
> capturovat? Moj
>   duron 650 zvlada realtime divx+ac3.
> [...]

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s., member of the Orange Group
hornicek na globtel.sk