[linux] Admin: adresa linux konferencie

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Listopad 29 16:36:05 CET 2001

Zdravim,

akurat som si vsimol ze som na dva maily do konfery odpovedal zase dvoma
mailami.

Pruser je v nastaveni; linux na linux.sk je to iste co linux na lists.linux.sk

Adresy funguju obe, preto mam v mutt-e nastavene "subscribe linux" a nie
jednu z tych dvoch adries. Keby som nastavil len jednu, posta na adresy by
nebola oznacena ako posta do klubu.

Bohuzial obcas sa stane ze niekto vinou neviem akeho nastavenia posle postu
To: linux na linux.sk a Cc: linux na lists.linux.sk; mutt nevie ze to je to iste a
na postu (ktora pride dvakrat) posle odpoved na obe adresy.

Takze rad by som poziadal spravcu o vyjadrenie sa ktora z tych adries je
"spravna" a ktora len pomocna aby sme si vsetci mohli nastavit mailery
spravne a aby sme vedeli za co mame niekoho dototo...

thx
 My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.