[linux] cpio: truncating inode number

Peter Fordinal pf na nextra.sk
Čtvrtek Listopad 29 17:01:59 CET 2001

Ahoj Jozo,

>skusam prave robit zalohy cez cpio, a pri takmer kazdom subore mi vypise
truncating inode number... co to ma ako byt??? akoze >tomu co pise rozumiem,
ale neviem, co s tym dalej... ta zaloha bude korektna, alebo este nieco
dalej musim spravit??? plis, help :-)

ta zaloha asi bude skutocne korektna. Pozri si man k cpio a konkretne
kluc -H odc. Problem je len v tom, ze zrejme robis zalohu
vo formate kompatibilnom so starsimi systemami Unix a ten je troska odlisny.
Mne to v takom pripade robi tiez, ale zaloha je OK.
Skus to jednoducho niekde spatne nacitat a uvidis na com si.

zdravi Peter