[linux] Admin: adresa linux konferencie

Čtvrtek Listopad 29 17:11:31 CET 2001

Dňa 29. nov 2001 o 16:36, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> akurat som si vsimol ze som na dva maily do konfery odpovedal zase dvoma
> mailami.

a to je akoze chyba? ked posles mail jozkovy ferkovy a das carbon copy
na matka jurka, tak postovy system s tym nema co spravit, iba pocuvnut.
takze si vsimaj kam posielas postu..

> Bohuzial obcas sa stane ze niekto vinou neviem akeho nastavenia posle postu
> To: linux na linux.sk a Cc: linux na lists.linux.sk; mutt nevie ze to je to iste a
> na postu (ktora pride dvakrat) posle odpoved na obe adresy.

tak isto chyba odosielatela..

> Takze rad by som poziadal spravcu o vyjadrenie sa ktora z tych adries je
> "spravna" a ktora len pomocna aby sme si vsetci mohli nastavit mailery
> spravne a aby sme vedeli za co mame niekoho dototo...

http://www.linux.sk/faq.php?myfaq=yes&id_cat=3
treba tam este zvlast (dako zvyraznene) napisat ze "kedze sa jedna o
maling list linux na lists.linux.sk tak z toho vypliva ze adresa na ktoru
sa prispevky posielaju je linux na lists.linux.sk" ??

btw. ak je situacia taka vazna, ze alias linux na linux.sk je treba zrusit,
nie je nic jednoduchsie...

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk