[linux] Admin: adresa linux konferencie

Čtvrtek Listopad 29 17:20:41 CET 2001

-> > akurat som si vsimol ze som na dva maily do konfery odpovedal zase dvoma
-> > mailami.
->
-> a to je akoze chyba? ked posles mail jozkovy ferkovy a das carbon copy
-> na matka jurka, tak postovy system s tym nema co spravit, iba pocuvnut.
-> takze si vsimaj kam posielas postu..

ja som si ten problem uvedomil ked som mail pisat zacal ale kym som ho
napisal som na to zabudol ... mobil mi sposobuje vypadky kratkodobej pamate
co sa ospravedlnujem.

-> > Bohuzial obcas sa stane ze niekto vinou neviem akeho nastavenia posle
-> > postu To: linux na linux.sk a Cc: linux na lists.linux.sk; mutt nevie ze to
-> > je to iste a na postu (ktora pride dvakrat) posle odpoved na obe
-> > adresy.
->
-> tak isto chyba odosielatela...

Je mi to jasne, mne islo o to ako sa tychto chyb vyvarovat.

-> > Takze rad by som poziadal spravcu o vyjadrenie sa ktora z tych adries je
-> > "spravna" a ktora len pomocna aby sme si vsetci mohli nastavit mailery
-> > spravne a aby sme vedeli za co mame niekoho dototo...
->
-> http://www.linux.sk/faq.php?myfaq=yes&id_cat=3
-> treba tam este zvlast (dako zvyraznene) napisat ze "kedze sa jedna o
-> maling list linux na lists.linux.sk tak z toho vypliva ze adresa na ktoru
-> sa prispevky posielaju je linux na lists.linux.sk" ??

-> btw. ak je situacia taka vazna, ze alias linux na linux.sk je treba zrusit,
-> nie je nic jednoduchsie...

som za. Otazka je ci nemame lepsie riesenie. Keby listserver adresu
prepisoval, bolo by to mozno lepsie.

 "Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
 "So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton