[linux] pomoc pri kompilacii

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Čtvrtek Listopad 29 17:30:54 CET 2001

Zdarec.

1. Distribucne kerneliky obsahuju plnu pazu kadejakych patchov, preto
tie adresare navyse (MDK 81. minimalne freeswan, xfs a ext3).
2. make oldconfig dep clean bzImage modules modules_install
3. smeruje ti linka /usr/src/linux na aktualne jadro (boli s tym niekedy
velmi davno problemy).
4. Mohol by si poslat tie chybove hlasky z make modules