[linux] Odpoved na SPAM

Spyros Frementitis freme na dannax.sk
Pátek Listopad 30 09:43:52 CET 2001

Dobry den,
za posledny den sa doslova sirili informacie o spame, ktory niekto odoslal z nasej adresy.
Kedze ten isty mail som dostal aj ja, chcel by som dat veci do poriadku.

Firma DELTA ONLINE je spolocnost, ktora poskytuje v KE pripojenie na Internet mikrovlnymi linkami.
Jednym zo spolocnikov je aj firma DANNAX

V KE mame asi 30 zakaznikov - okrem ineho aj 6 Internetovych kaviarni.

Kedze mi date za pravdu, rozdavanie ostrych IP adries je v dnesnej dobe luxusom, mame celu nasu siet maskovanu pod IP: 217.118.103.2

Na adrese 217.118.103.3 alebo linux.dannax.sk, bezi sendmail. Kedze nasi zakaznici posielaju svoje maily cez nas SMTP server 217.118.103.3, vsetko co ide vonku do sveta figuruje ze ide z adresy 217.118.103.2

Dalej asi Vam nemusim vysvetlovat ako je to lahke aby niekto sa zamaskoval ze posiela z adresy volic na email.cz, .

Chcem Vas ubezbecit ze robime vsetko co je v nasich silach aby sme odhalili toho co to posielal, ale verte mi je to velmi tazka praca, ked nemozna.
Jedina vec je ista, ze dotycna osoba disponuje velmi bohatym adresnym katalogom.

S pozdravom,

Ing. Spyros Frementitis,
riaditel DELTA OnLine s.r.o
Pri jazdiarni 1, Kosice