OT! Re: [linux] Odpoved na SPAM

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Pátek Listopad 30 12:11:34 CET 2001

SF> Chcem Vas ubezbecit ze robime vsetko co je v nasich silach aby sme odhalili toho co to posielal, ale verte mi je to velmi tazka praca, ked nemozna.
SF> Jedina vec je ista, ze dotycna osoba disponuje velmi bohatym adresnym katalogom.

dotycna osoba si zobrala zoznam slovenskych domen.

konkretne mne posielal na mailovu adresu v tvare
domain na domain.sk

cize mlcky predpokladal, ze vsetky domeny maju
mailbox totozny s nazvom domeny.

v kazdom pripade jeho pohnutky su uplne vedlajsie
a neviem, ci by som nezvazil podat na neho trestne
oznamenie (teda z vasej strany)

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk