[linux] Pomoc s qmailom

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pondělí Říjen 1 16:54:03 CEST 2001

Zdravim,

najde sa niekto, kto by mi pomohol systemom step-by-step s konfiguraciou
a vyladenim qmailu?
Nepodarilo sa mi spojazdnit relay tak ako by som potreboval a neviem ako
to urobit. Problem je v tom, ze odmieta posielat maily na domeny, ktore
su uvedene v konfigurakoch, no a nemam v umysle prepisovat rcpthosts
zakazdym, ked potrebujem ( a zvysnych 50 zamestnancov ) odoslat mail.
Zatial som to obisiel tak, ze pouzivam TWIG a odosielanie posty ide cez
zdruhy server na ktorom je sendmail.
Chcel by som to vsak dotiahnut do konca, len neviem ako. Skusal som aj
doporucene add-ony, ale nejak som sa zahrckal. Dalsi problemik, ktory
som ovsem ciastocne vyriesil je spojeny s aliasmi, ale po doplneni
.forward mi to ide, aj ked ani neviem ako sa mi to podarilo.
Pomohlo by mi trosku objasnenie problemu, a nakopnutie spravnym smerom.

Dik,
    gore.