[linux] RedHat bootup-logo

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Říjen 1 18:37:45 CEST 2001

SOva na upc.uniba.sk wrote:

> Na to, aby si ju zmenil, musis prekompilovat jadro. Ta bitmapa je v
> zdrojakoch v subore /usr/src/linux/include/linux/linux_logo.h. Myslim, ze musis
> mat zapnuty aj framebuffer
>
> --
>
> SOva

Nuz nepovedal si, ktora bitmapa resp kedy. Vzasade su asi 3 miesta, kde
(kedy sa moze zobrazit bitmapa).
1. Prvu bitmapu moze zobrazit lilo. Ak ju chces zmenit, tak navod bol
niekde na suse.cz a root.cz
2. Maly obrazok zobrazi aj kernel (popisal SOva) a len na doplnenie
musis mat zapnutu volbu pre experimentalne vlastnosti jadra (alebo ako
sa to vola)
3. Tiez bitmapu mozu zobrazit niektore *getty programy, (napr. mingetty
na MDK zobrazuje len ascii obrazok, ale napr. fbgetty
(http://www.multimania.com/lch/projects/fbgetty alebo
http://meuh.tuxfamily.org/fbgetty/downloads/) ti umozni zobrazit vo
framebufferi aj bitmapu...

A este som si spomenul, ze v mandrake som videl nejaky program (nazov si
nepamatam, lebo mi nefungoval - moja graficka karta ma nejaky blby
framebuffer), ktory tusim mal umoznovat graficku incializaciu jadra...

Zdeno