[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Pondělí Říjen 1 23:09:41 CEST 2001

On Mon, Oct 01, 2001 at 10:17:36AM +0200, Adino wrote:
[cut]
> Aj  JA  som obcanom Internetu, aj JA mam pravo na sukromie.
Tak pouzivaj ssh, https a pgp, vole :-) A ked sa ti bezpecnost adresata nezda
dostatocna, tak s nim nevymienaj doverne informacie.

Co ma po tom ze si niekto precita moje webstranky, vsak na to tam su, nie?

Mna nejake organizacie nezaujimaju, omnoho vacsim rizikom pre mna su crackeri.
Bezpecnost sieti je stara tema a nejaky echelon ma tom nic nezmeni, crackeri
na mna utocia neustale.

Malo ludi zaujima, ze MS (a Apple a Adobe a vsetky closed-source firmy) v
pohode mozu davat do svojich produktov backdoory kolko sa im zachce a kedze su
to privatne firmy a nie statom financovane organizacie, nikomu sa nemusia
spovedat, mozu si ziskane informacie pouzivat ako len chcu, (napr.
sprostredkovat ich spominanym organizaciam). Ked niekto hulaka o sukromi a
pouziva pritom windows tak je jednoducho blby a tak mu treba.

S pozdravom,

gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper