[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Adino adino na ibl.sk
Pondělí Říjen 1 22:35:44 CEST 2001

On Tuesday 02 October 2001 06:56, you wrote:
> ak si vezmes kolko milionov ludi pouziva email a ked to vynasobis
> priemernym poctom mailov ktoe posle jeden clovek tak vies si predstavit
> kolko milionov mailov by museli precitatt...
Ty si si to asi neprecital ze?... Najprv su tam filtre na zaklade urcitych
slov, slovnych spojeni, a potom az heuristika.

>  a pochybujem ze ich bude
> zaujimat ze si poslal frajerke pohladnicu k narodkam...
Tiez si si neprecital poriadne... hovorim o tom ze ked budes pisat frajerke
lubostny list nenapises ho na korespondak.(Mozno ty hej , ja nie)

> a ak sleduju komunikaciu teroristov na internete tak je to ok nie?
To si fakt myslis ze ty teroristi su tak drbnuti ?
A ak su tym poskodene moje prava na sukromie tak to vobec nie je ok. Kto
rozhodne co budu sledovat a co nie. Je verejnym tajomstvom ze USA uz vysledky
odpocuvania E-mailov pouzila aj pre obchodne ciele kde Boeing prebil Airbus
cenovou ponukou v poslednej xvili. Neslo o tri piva a 20 deko vlaskeho salatu
,ale o kontrakt v hodnote miliard dolarov.

> a okrem toho nieje internet verejna vec? kto ti zabezpeci ze sa ti nehrabe
> v mailoch tvoj provider? alebo prevadzkovatel tvojho emailu? alebo ze
> nescanuje tvoju ip zrovna nejaky hacker?
Kludne sa mi moze v poste hrabat provider, aj prevadzkovatel mojho mailu , a
kludne moju ipcku moze scanovat banda hackerov + echelon a E.T. mimozemstan.
Maily ktore su senzitivne kodujem PGP/GPG a uz z mojej workstation idu
cryptovane.

Adino
--
/* Andrej Hosna - http://people.ibl.sk/adino - +421 903 852 696  */