[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Úterý Říjen 2 01:23:05 CEST 2001

On Tue, Oct 02, 2001 at 12:05:08AM +0200, Adino wrote:
> Vole a ide prave o to upozornit ludi aby pouzivali cryptografiu... skus sa
> spytat nejakeho windozaka ze ci pozna pgp?
> Dalsia vec SSSCA (ATA) ti daco hovori?
Hehehe ja som uz dokonca naprogramoval kod ktory bol zhodnoteny ze zrejme
porusuje DMCA, takze sa citim byt v teme "in".

> Paci sa ti predstava ze linux bude v statoch nelegalny?
To je z praktickeho hladiska picovina, lebo ved aj statne organizacie v USA
pouzivaju linux tiez, a dokonca NSA ma vlastnu "distribuciu" :-). Si myslis ze
schvalia zakon ktory ich prinuti vyhodit zhruba polovicu ak nie viac
infrastruktury a nakupit licencie od MS proti ktorym vedu sudne spory? Toto je
podla mna dostatocny argument proti.

> Hej ale ked nepouzije windozak SSL a pozre postu ....
> Windozak vie prd co je ssl , vie prd ze pop3 je nahowby a veselo pouziva free
> pop3 servery a este sa tesi ako s tym vybabral.
... a tak mu treba. Ja pozitivnu linux-advocacy (resp. open-source-advocacy)
robim, ale uzivatelia maju zrejme priority inde.

> H-looz(tm)!!! crackeri to robia nelegalne a tym padom v malom. Echelon je
> zlegalizovany resp. ticho akceptovany. EU sice vydala nejake vyhlasenie ,ale
> nic rezolutne. Tym padom maju amici volne pole... a samozrejme EU si nexa
> srat na hlavu.
Echelon mi nesposobil financnu skodu, crackeri hej. Ked mi echelon sposobi
skodu, mam koho zazalovat, ked nejaky cracker ktory prenikol k pocitacom
klientov nejakeho neschopneho ISP tak si mozem trhnut.

> No jo ale to je ignoracia. Konstruktive je tychto ludi presvedcit ze open
> sourced systemy rulez.
... a to aj robim.

O SSSCA si nepisal a mohol si, podla mna je to omnoho vacsia hrozba ako
Echelon. A este DMCA, UCITA, softwarove patenty a sibnute implementovany
copyrightovy zakon. Toto vsetko sposobuje hlboke zasahy do volneho trhu a
podporuje vznik SUKROMNYCH monopolov. A tie su podla mna horsie ako statne.

> Adino
S pozdravom,

       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".