[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

phobie phobie na host.sk
Úterý Říjen 2 09:15:26 CEST 2001

> Hej ale ked nepouzije windozak SSL a pozre postu ....
> Windozak vie prd co je ssl , vie prd ze pop3 je nahowby a veselo pouziva
free
> pop3 servery a este sa tesi ako s tym vybabral.
toto nemozes zovseobecnit uzivatelia windows vedia poniektory o ssl viacej
ako ty
nemozes ich hadzat do jedneho vreca, povedzme som to vysvetlil nasej
sekretarke
a veselo si kuka postu cez ssl, okrem toho ukaz mi ako ti netscape hodi pri
starte
popup ze uz mas update encryption pre browser na 128bit a jednym kliknutim
ho
stiahnes.

jednostranny nazor, windows ma takmer take iste moznosti zabezpecenia
sukromia ako linux
a ani linux neriesi hlupost uzivatela, skor tam ide o tu siroku vrstvu ludi
ktoru ich pouzivaju
ale to je vec marketingu a linux_in_retail_and_hospitality.rtf.