[linux] Mail account problem......

Marian Danisek majo na sunteq.sk
Úterý Říjen 2 09:36:12 CEST 2001

Kocur wrote:

> no.. hesla nemaju casove obmedzenie....
> skusal som sa aj telnetnut na pop3 a stale sa mi to time outovalo
> ak som sa priamo na servery ako ten user a pustil pine taq som tam tie maily
> vydel ale bolo v nich

Mal som uplne ten isty problem. Mal som usera juro ktory mal M$ Outlook a
spravalo sa to na na chlp rovnako.
Ked som vytvoril usera juro1 problemy zmizly, akonahle som vsak presiel opat na
usera juro zacalo to blbnut.
Mam pocit ze to hapruje niekde v M$ registroch alebo cert vie, kezdopadne
akonahle si nainstaloval novy M$ 98 tak mu to slo v pohode.

Baloo