[linux] Mail account problem......

Kocur kocur na nocka.sk
Úterý Říjen 2 09:58:28 CEST 2001

firewallom to nieje, lebo ostatny uzivatelia grupy funguju...
moze to byt tym sWINstvom....na workstatione..

medzicasom som zistil ze to prestane fungovat ak je tam vela mailov....
zatial neviem ci vela na pocet alebo vela na MB.....

outlook to nakoniec stiahne ale az na taky 10 pokus a to len v pripade ze
predtim sa pozrem do tych mailov na SRV cez pine...
kde ich obsah nevidim vidim tam len to
^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/^@/...

>Mal som uplne ten isty problem. Mal som usera juro ktory mal M$ Outlook a
>spravalo sa to na na chlp rovnako.
>Ked som vytvoril usera juro1 problemy zmizly, akonahle som vsak presiel
opat na
>usera juro zacalo to blbnut.
>Mam pocit ze to hapruje niekde v M$ registroch alebo cert vie, kezdopadne
>akonahle si nainstaloval novy M$ 98 tak mu to slo v pohode.

Baloo
On Tue, Oct 02, 2001 at 09:28:26AM +0200, Kocur wrote:
> no.. hesla nemaju casove obmedzenie....
> skusal som sa aj telnetnut na pop3 a stale sa mi to time outovalo
> ak som sa priamo na servery ako ten user a pustil pine taq som tam tie
maily
> vydel ale bolo v nich
Neni to nahodou firewallom? Mal som kedysi nieco podobne.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023