[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Adino adino na ibl.sk
Úterý Říjen 2 10:11:23 CEST 2001

> na http://www.sysinternals.com mas kopec uzitocnych utilit ktore su free a
> mas k nim aj zdrojaky, mozes si s nimi bezproblemov odsledovat kazdy
> otvoreny
> fajl alebo port na systeme, mozes si nainstalovat etherreal aby si videl co
> ti aka aplikacia
> posiela a podla toho sa zariadit
a to mam ako teraz mesiac alebo dva sledovat ze ci nahodov tam nepojdu nejake
sensitive data o mojej masine alebo co? a dalsia vec ako to xces sledovat?
ved staci ze v tom kode je nejaky primitivny xor a skoncil si...
Ako ja denne na wokstation a z nej prenesiem radovo GB dat a neviem si
predstavit tu analyzu.

> bavime sa o sukromi nie o bezpecnosti
Velmi tesne spojene veci... ak mas nezabezpecenu masinu tazko mozes rozmyslat
nad sukromim ... jeden keystroke loggen na win a uz ma attacker(je jedno ci
cracker ci nsa) tvoju passphrasu na tvoj private key...

> tak to vobec nie je pravda
Ale je... Musis si uvedomit ze aj ked ty nie, tak su coderi ktori si ten kod
pozru a zistia ci tam je nejaky BD. Na win tuto moznost vobec nemaz, a
reverse engineering je nelegalne.

Adino