[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Úterý Říjen 2 10:55:06 CEST 2001

On Tue, Oct 02, 2001 at 10:24:20AM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> Vies, lenze statna sprava je jedno a senat respektive kongres respektive
> propagandou FBI a CIA zblbnuti ludia co pisu Zimmermanovi maily ze ako sa
> citi s krvou 5000 obeti teroristickeho utoku na WTC (lebo teroristi si
> iste posielali maily sifrovane PGPckom) na rukach je zase nieco ine.
urezal som lebo sa mi nechce o tom diskutovat tak sa pokusim zareagovat na
tuto temu.

Jedine pre teroristov relevantne co tie antiteroristicke zakony sposobia, je
ze ked ich chytia, tak nebudu mat dvojnasobne dozivotie ale trojnasobne.
Efektivnost nulova a ohrozenych bude kopa normalnych ludi.

Trochu podobne DMCA, ti co nelegalne kopiruju bude mat vyssie tresty ale
buzeruje to ludi ako napr. mna ktory developuju multimedialne programy.

A este si rypnem, tak isto je to s drogami, doplaca na to kopa normalnych ludi
a jedine pozitivum ze zlocinci maju vyssie tresty.

Trea to vidiet ako celok, problem, ze velke firmy si vylobuju pravnu ochranu
svojich monopolov a to nie je ani demokraticke ani kapitalisticke.

S pozdravom,

               I believe the technical term is "Oops!"