[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Jan Dado dado na slovkaufring.sk
Úterý Říjen 2 11:23:59 CEST 2001

Vies, je dobre pozerat s ana to aj takto "optimisticky", a ratat s tou
moznostou, t.j. nebyt naivny. Ale IMHO, tentokrat prehanas, ked to
prezentujes ako svoj nazor. Nezabudaj, ze patriotov za ochranu ludskych
prav a slobod je v USA hodne, a tych ktori sa postavia za prava ludi v
akychkolvek casoch. Aj sami senatori si to uvedomuju, ba dokonca aj medzi
nimi sa takyto patrioti najdu... Fakt.
Aj DMCA je picovina, tak presla, ale este stale nebola otestovana pred
sudom - tak totiz funguje americky pravny system. Na strane jednej to moze
hned posudit ustavny sud, a zrusit to, ale pokial to nezrusi, nezmanena
to, ze ten zakon ma absolutnu platnost, pretoze "We, the people..." je
podstatnejsie... nejo, nie su taki naivni, aby si mysleli, ze BD v
kodovacich algoritmoch zakaze teroristom pouzivat to co oni chcu... oni im
na ich zakony budu srat, ved na ne srali aj doteraz...

a este komentar nizsie..

Shurdeek wrote:
> Trea to vidiet ako celok, problem, ze velke firmy si vylobuju pravnu
> ochranu svojich monopolov a to nie je ani demokraticke ani
> kapitalisticke.

Takto to vidim aj ja. Ale vacsina s tychto veci bude docasnych. Urcite aj
5-10 rokov je dlha doba, nahradia si ich novymi hovadinami - bojovnici z
aprva vybojuju ze je to picovina, a oni si medzi tym pripravia novy... tak
to chodilo aj doteraz. To je POLITIKA.
Este prejde vela casu, kym to bude inak.....

Jano