[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Úterý Říjen 2 13:07:31 CEST 2001

-> v USA bolo picovina vyhlasit ze utok na WTC je utok SLOBDU.... bol to
-> utok na bezpecnost usa..  ti ludia su slobodny dalej ale uz sa necitia
-> taq bezpecne a neaky magor ( BUSH ) im nakukal ze " zutocili na nasu
-> slobodu "....rovnako tak im mozu nakukat ze ten zakon co chcu odsuhlasit
-> bude dobry lebo odstranenim seliakych kryptovakov coderov a pod. sa
-> ulachci praca..bla bla bla..a budete bezpecnejsi. To ze pridu o sukromie
-> im uz ale nepovedia a drvivu vacsinu to ani nenapadne...

Coby nie, ale aj ked to dakto povie tak to vacsinou odvodni tym bezpecim a
natlcie ludom do hlav ze je to v poriadku. Niektori ludia sa radi zrieknu
slobody ak za to budu v bezpeci. Co im vsak nikto nepovedal ze to druhe je
blud a to prve realita. Takze vysledok - ziadna sloboda, ziadne bezpecie
zato silny pocit bezpecia. Kym nepride novy teroricsitky utok a kym nejaky
terorista nepovie ze tie zakony su total naprd.

-> > ("Patriot" Bejnamin Franklin k tomu povedal "Ti, ktori predaju slobodu
-> > za bezpecie, nezasluzia si ani jedno" - btw nemate niekto anglicky
-> > original?)

-> BTW: MAME.. divx 2CD MAIL TO: mne mimo konferu...ak chces...

neslo mi o film ale o ten Franklinov vyrok. Prelozit ho do anglictiny viem
ale chcem to v povodnom zneni.

-> > -> Echelon mi nesposobil financnu skodu, crackeri hej. Ked mi echelon
-> > -> sposobi skodu, mam koho zazalovat, ked nejaky cracker ktory prenikol k
-> > -> pocitacom klientov nejakeho neschopneho ISP tak si mozem trhnut.
-> >
-> > no, obavam sa ze v reale je to opak...
-> >
-> ..CO MA VACSIU CENU..?? SUKROMIE... alebo neake FINACNE SKODY.....

Ovela vacsiu sancu mas porazit v sudnom procese nejakeho hackera ako
GB+NZ+USA+statnych prevadzkovatelov echelonu. To ze ho tazko najdes je ina
vec.

-> no ja by som si cez internet vziadnom pripade neposielal ziadne doverne,
-> utajene, dovezite informacie uz len preto ze ked som zacinal s internetom
-> taq sa na mna niekto napichol... Internet nieje bezpecny...vzdy sa najde
-> dakto kto na backdoor, prip. odhli neaku tu dieru v SW

Podla clanku

http://www.netem.cz/article.php?sid=627

je trestne ked niekomu o diere povies, hlavne tomu kto ju ma. Takze takymto
sposobom zabranime bezpecnostnym dieram a hlavne ich odhalovani :)

-> >>Piuzivas kryptovany mobil, kryptovanu telefonnu linku, mas elektronicke
-> >>tienenie miestnosti a normalne listy zapecatujes?
->
-> To nepouziva nikto....(okrem tajnych sluzieb,spionov,teroristov) Vies si to
-> predstavit v praxi..??

GSM je sifrovane. Aj bezpecne bolo kym niekto nezistil ze ten sifrovaci
algoritmus je slaby (nepytaj sa ma ako). Nuz co, v zmysle americkeho prava
toho co to zistil a zverejnil zavrieme a ideme to pouzivat nadalej.

-> v realnom svete tu postu neodovzdavas, ani nemusis, ked ju niekto bude
-> moc chciet taq sa knej dostane... rovnako je to aj na internete...rozdiel
-> je v tom ze na inete je to lahsie, pohodlnejsie, komfortnejsie, niesu
-> ziadny pripadny svedkovia....

v realnom svete existuje listove tajomstvo a aby ta odpocuvali musi to
nariadit sud inac mozu ist nadlho do basy. NA internete vsak ta moze
odpocuvat hocikto dokonca statne organy si v mnohych krajinach strkaju
masiny na odpocuvanie...

-> to je fakt... taky jednoduchy priklad kodovania cez telefon.... zavolam
-> karolovi a poviem mu ze hela uz prisla.....tajny budu vedet hovno co to
-> znamenalo...a karol bude vedet ze jadrove hlavice su uz tu...

zavru ta za pouzivanie nedovoleneho sifrovania ;)

-> Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
-> Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
-> Verzia: 6.0.282 / Vírusová databáza: 150 - dátum vydania: 9/25/01

vyraz si to
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Fighting for peace is like fucking for virginity...