[linux] Ako dokonale prepisat disk.

Úterý Říjen 2 13:13:10 CEST 2001

-> Myslim, ze sa tu uz o tom hovorilo, ale neviem to najst.
-> Mozete mi pomoct? Mam taku morbidnu otazku a sice ako
-> dokonale prepisat data na disku, najlepsie vsetky particie
-> v jednom kroku. Myslim, ze v tom maili sa spominalo niekolkokrat

dd if=/dev/zero of=/dev/hda

este mozes zistit kolko ma blokov a nastavit parametre blocksize a count
(aby pri vynasobeni vysla velkost disku v B); blocksize co najvacsie.
 On the other hand, you have different fingers.