[linux] DHCP

Úterý Říjen 2 15:51:59 CEST 2001

-> > -> To je ethernetovy broadcast, nie IP broadcast.
-> > No a? ethernetovy broadcast sa nedostane na iny ethernet. JEdine ak by ho
-> > nejaka masina forwardovala (proxyarp) ale potom to uz nemozeme povazovat za
-> > dva subnety.
-> Segmenty, nie subnety.

yo, sorry:)

-> > A islo presne o to, ci to moze byt na dvoch roznych subnetoch a ja som
-> > povedal ze jedine ak ide o tu istu fyzickusiet, len dva rozne IP subnety.

-> Nikde sa nepisalo o dvoch segmentoch, ale o dvoch subnetoch na tom istom
-> segmente.

Uplne na zaciatku sa nepisalo jedno ani druhe. Potom Juraj upresnil ze ide o
tu istu fyzicku siet ale ja som reagoval mail z ineho podstromu tohoto
threadu :)

-> Inac na 2ch segmentoch to ide tiez, treba nato "dhcprelay" ale este som
-> to neskusal.

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?