[linux] TV-Karta

Remenec Juraj - praca remenec na fel.utc.sk
Středa Říjen 3 07:51:03 CEST 2001

Chcel by som sa spytat ci tu nahodou niekto nema skusenosti s Grabovanim
videa pod Linuxom. Pouzivam TV-Kartu AverMedia TV Capture98 a mam
nasledovny prooblem: Pokial grabujem video bez zvuku (no-sound) secko ide
super. Ako nahle ale vyberem, aby nahravalo video aj zo zvukom (v
akejkolvek kvalite) padne mi cely program a o 2s na to aj jadro. Naposledy
sa mi dokonca poskodil dost vazne aj filesystem. Neviete niekto, v com by
mohol byt problem ?? Pouzivam RH 7.1 a xawtv. Robi mi to pri seckych TV
aplikaciach. Pri programe vcr vypisuje core dumped. ;-((  . Poradte
prosim.