[linux] 2 disky a lilo

Středa Říjen 3 13:15:50 CEST 2001

-> > mam takyto problem:
-> > na jednom disku (/dev/hda1) mam nainstalovany linux
-> > na druhom disku (/dev/hdb1) mam nainstalovane wokna
-> > problem spociva v tom, ze ked dam v /etc/lilo.conf ako other=/dev/hdb1
-> > lilo zbehne v pohode, len ked sa snazim nabootovat to 'other' tak mi
-> > vyhlasi, ze 'Invalid system disk'. Ale ked bootujem cisto len z toho disku
-> > (teda ten linuxovy odpojim), tak nabootuje v pohode.
-> >
-> > neviete mi, prosim, niekto pradit, ako na to?
-> Skusali ste prepinac 'bios'?

a precital si si co robi?
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...