[linux] 2 disky a lilo

Straka Augustin straka na ruv.sk
Středa Říjen 3 14:12:44 CEST 2001

Matus,
inac diky za ten telnet 110 posta mi uz chodi, rozchodil som
aj SMTP. POP3 bol uvedeny ako beziaca sluzba, ale v skutocnosti nebola
aktivna.
K tvojim diskom, - skontroluj ci nemas na obidvoch diskoch nastavenu aktivnu
BOOT particiu ????
BIOS je obycajne z toho zblazneny. FDISK sice dokaze nastavit len jednu
aktivnu particiu, ale ked sa zlozia dva disky z dvoch pocitacov tak potom su
dve aktivne particie na jednom kabli. Poznas to podla toho, ze uplne prvy
byte v MBR teda: C/H/S 0/0/1 ma hodnotu 80H. Hodnota 80H moze byt len na
jednom disku, druhy musi mat 00H, Potom vsak z neho nejde BOOTovat toto
prehadzovanie musi zabezpecit BOOT Manager, alebo BIOS.

zdravi
linuk's_gate.